Subject: Taotlus andmete saamiseks
From: "Margus Nigol" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Jun 2026 15:56:17 +0300

Tere!

Palun väljastada meile Tartu linnas registreeritud sõidukite arvu ja
vanuselise jaotuse andmed 01.01.2026 seisuga.

Andmeid vajame Tartu Linnavalitsuse linnamajanduse osakonna tellitud
liiklusuuringu „Tartu liiklus 2026“ (TVL  20.04.2026) koostamiseks, mille
üheks väljundiks on ka Tartu linna autostumise dünaamika ning autopargi
vanuseline jaotus kategooriate lõikes.

Taotlus ja näidisväljavõte varsemast tööst on lisatud.

 

Tervitustega

Margus Nigol

5147259

Stratum OÜ

Kadaka tee 86a,

Tallinn 12618

telefon +372 665 9460

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]